Cumartesi, Şubat 07, 2009

Aile Ağacı: Soyunuzu Sopunuzu Öğrenin :"AKRABA BUL"

Evet yanlış duymadınız bu programla nerdeyse bütün akrabalarınızı bulabilirsiziniz..Ben bizzat test edip onayladım..Bir ton akrabam varmış da haberim yokmuş. Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Elektrik Elektronik öğrencisi Buğra Ayan ve Hacettepe Üniversitesi Elektrik Elektronik öğrencisi Said Saraçoğlu tarafından geliştirilen Akraba Bulma Programı ile Türkiye Cumhuriyeti kurulduğundan beri yaşayan tüm akrabalara ulaşılabiliyormuş..

Program şu şekilde çalışıyor;

  1. ilk önce programı indiriyoruz. BURADAN İNDİR: TIKLA! ya da BURDAN!
  2. Daha sonra TC Kimlik numaranızı yazıyorsunuz ve güvenlik kodunu doğru girerek ’sorgula’ butonuna basıyorsunuz
  3. 50. sırada sizin TC Kimlik numaranız olmak üzere toplam 100 TC kimlik no üretiyor. Daha sonra bulunan TC Kimlik Numaraları alt taraftaki T.C. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Kimlik Numarası Sorgulama Sayfası üzerinden sorgulayabiliyorsunuz.
  4. program ücretsizdir ve üyelik istemez
Geniş Bilgi İçin: TIKLA!
Kaynak: bilginnet.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba. Ben uzun zamandır araştırıyordum ama ancak nüfus müdürlüğüne gidip bulunabileceğini söylemişlerdi. Sonuç işlemleri uzun sürer diye de biraz da üşengeçlikle gidemedim. Şimdi bu yazıyı okudum. Ama bu program ne kadar güvenilir? Merak ettiğim bu. Sonuçta TC kimlik numarını veriyorsun. Bu yönde biraz endişem oldu. Vatandaşlık numaramı başkasının benim yerime kullnama gibi ibr olasılığı falan var mı? İnsan ister istemez merak ediyor. Cevap verirseniz sevinirim.